20 Aralık 2010 Pazartesi

Uğur Polat ve Seval Sorunsalı





Bugün ehliyet sahibi olmanın dayanılmaz ağırlığını yaşayan biri olarak devlet memuru olmadığım her gün için lanet ettim bu hayata.

Keşke bende devlet memuru olup simidimi yemek, çayımı içmek için randevu saatinde orada olmuş birini kırk dakika bekletme şuursuzluğunda bulunabilseydim. Bu kadar eziyetli bir devlet işi halletmemiştim daha önce.

Neyse asıl konum bu değildi. (Bu arada ehliyet aldım en sonunda evet, araba olmadıktan sonra ne halta yarar bende bilmiyorum.)

Ben sinir küpü olmuş bir halde Fatih sokaklarında ait olduğum yere yani  iş yerime doğru giderken telefonumun diğer ucunda sevgili kankam heyecandan konuşamıyordu.

Nedeni Uğur Polat’ın oynadığı Kredi Kartı-Vak'a aaaaa! adlı oyuna yer bulması daha vahimi ise koltukların en önde olmasıydı.

Uğur Polat kankamın yıllardır içinde büyüttüğü aşklarından biridir. (evet aşklarından biri sadece daha çok var yani :) Şimdi böyle karşısında dursa Uğur Polat sekiz saniye baksa bizimkisine kalp, böbrek, dalak, şuur yetmezliğinden gidiverir.  

Benimse perşembe günü ben bu hatunu en ön koltukta nasıl zaptederim düşüncesi sardı dört bir yanımı.  

Kanka buradan sana sesleniyorum.

Bak canım ön koltukta oturan seyirciler sahneye yakın oldukları için oyuncu bazen onlarla göz göze gelebilir, gülümseyebilir, bazen salgılarına söz geçiremez ağızlarından çıkan sıvılar onlara doğru uçuşa geçebilir.

Rica ederim,  sahneye atlamayı, yüksek sesle sevgi cümleleri kurmayı, özellikle bayılmayı falan düşünme valla tanımam seni haberin olsun.

Allah’ım şu perşembeyi sağ salim atlatırsak başka bir şey istemiyorum :)


11 yorum:

Manusal dedi ki...

Resmen bir marjinaliktir gidiyor...

SeV@L dedi ki...

Yemin ederim dünden beri biletleri açığa almayı düşünüyorum. Geri sıralardan falan alalım yok kesin ölürüm ben Kanka. O yüzden sen bugün bana de ki Perşembe işim var biletleri açığa al :)) Yok vallaha yok yapamıycam :)

gitmeyelim Kanka
bana yapma dediklerinin hepsini yapacağım büyük ihtimalle

SeV@L dedi ki...

Manu marjinallik nerde yahu?

Manusal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
SeV@L dedi ki...

ben sana "marjinallik ne?" diye sormadım bu konuyla alakayı nasıl kurdun onu merak ettim.

EmeL dedi ki...

Aynı şeyi bende merak ettim tiyatroyla bağlantısı nedir ?

EmeL dedi ki...

Seval,

Çok kaygılıyım çok yanındaki koltukta oturmasam mı ben o gün acaba:)

Manusal dedi ki...

Lan karı milleti yanlış okumuşum.
"Manu marjinallik nerde yahu? "
Bunu okuyunca tereddüt etmeden emel yazmıştır diye cevapladım.Şimdi sev@lin yazdığını gördüm karı ters bugün ben kaçtım.

Pınar dedi ki...

Ehliyetin hayırlı olsun.
PERŞEMBENİN GELİŞ ÇARŞAMBADAN BELLİ OLUYOR.sANIRIM sEV@L SAHNEYE ATLAYACAK GİBİ:)

EmeL dedi ki...

Pınar,
Teşekkür ederim.
Bende ondan korkuyorum zaten :)

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

ilahi yaaa, korku yok sakiiin =))