8 Aralık 2010 Çarşamba

Özür Dilerim.



Pazar sabahlarından nefret ederim.

Çünkü seni çok özlediğim zamanlarda hep aynı şeyi getiririm aklıma. Bir pazar sabahı, mutfakta kahvaltı telaşı devam ederken senin yanına yavaşca sokulmak.

Usulca gelirdim yanına kollarına koyardım başımı, uyumazdım sende uyumazdın ama kapatırdık gözlerimizi. Tabiri caizse üniversiteyi giden kazık kadar hatundum ama yine yapardım. Hep yapabilecekmişim gibi gelen o muhteşem zevk aldığım büyülü anlar annemin gelişiyle şenlenir bolca öpücükle biterdi. Mutlu bir aileydik biz. Bir de ben mutlulukların daim olduğuna inanırdım o zamanlar.

Senden sonra daimi bir mutluluk yaşamadım zaten.

Sonra bir adam çıktı karşıma. Bir ömür mutlu ederim, herşeyin olurum dedi hatta köpekler gibi özlediğin o adamın kolu bile. Keşke bu son cümleyi kurmasaydı.

İnandım.

Belki dedim beklediğim şey budur.

Sonra herşeyini sırayla sana benzettim. Duruşunu, bakışını, gülüşünü, ani sinirlenişini, sinirlenince yukarı kalkan tek kaşını..

İçimdeki o kocaman boşluğunu doldurmaya çalıştım. Başka bir adamla.

Ama olmadı. 

Özenle sakladığım yüreğimi önce acıttı. Sonra acıdı ona.

Çok üzüldüm. Keşke yanımda olsaydın da bir iki cümle etseydin, sarıp sarmalasaydın kollarınla birde bütün yaralarımı nasıl mutlu olurdu bu nazlı kızın..

Ama şimdi ben seni birilerine benzettiğim için ve senin anlamlarını başka bir adama yüklemeye çalıştığım için hiç affedemiyorum kendimi.

Sen beni affet olur mu ?

9 yorum:

SeV@L dedi ki...

Şu ettiğin de laf mı? O herkese kızardı da bir tek sana kızmazdı. Eminim yine kızmamıştır.

EmeL dedi ki...

Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum, yoksa kızmazdı bilirim .

SeV@L dedi ki...

Bir kere de muhalefet olma ne olur :)

Manusal dedi ki...

Kurur diye hayal etmiştim bu fasulye
Oysa yeşerip köklenmiş derin derin,
Al gecenin bir yarısı varsa paylaşiyorum.
http://www.youtube.com/watch?v=Wi6etjc3MFo

Özlem dedi ki...

bence kızının kendisi olmaktan vazgeçmediğini ve hayata duruşunu görseydi söylecek bişeyi olmazdı çünkü sen gerçekten çok güçlü bir kızsın.
en güzel aşklar hep acı vericidir.Çok acıtır ama yaşanmalıdır.Ne demişler TECRÜBE hayatta yediğin kazıkların toplamıdır.
İçelim bir gün güzelleşelim siz ayarlayın ama ayar etmeyin insanı..

Öperim

EmeL dedi ki...

Seval, söz konusu ikimiz olunca uyum pek söz konusu olmuyor bilirsin :)

Manu, teşekkür ederim.. Bana kurduğun ilk güzel cümleler garipsedim biraz ama :) Cem Karaca severim sağolasın.

EmeL dedi ki...

Emanet ruhlar, "Güçlü bir kızsın" cümlesi için teşekkür ederim. Bu tecrübeden sonra bir kez daha güçlendiğimi hissettim.

Ayar etmeden ayarlarız biz merak etme, çok güzel olur içeriz açılırız :)

Bende öperim.

. dedi ki...

Nasıl görmemişim ben bu yazıyı?

Emelim,biz kadınlar,sevdiğimizi en yükseklere oturtmaya,ona haketmese de anlamlar yüklemeye bayılırız, sonra da vakti zamanı gelip de tedavülden kalktıklarında,arkamıza bile bakmadan gitmeyi de biliriz...

Unutma öldürmeyen acı güçlendirir.

Kızmışsa bile sana değil o gerzeğe kızmıştır,prensesinin gözüne keder yerleştirdi diye...

Öpüyorum seni...

EmeL dedi ki...

Ebruli,

Gecenin bir vakti cümlelerin öyle iyi geldi ki çok teşekkür ederim :)

Öldürmeyen acı güçlendir, hissettiğim duygu tam olarak bu işte.

Bende öpüyorum seni..