22 Aralık 2010 Çarşamba

Çok Çalışmam Lazım Çok



Üniversitelerde istemediği bölüm için yıllarca eğitim alıp, sevmediği bir mesleğe sahip olanlar bir de üstüne aynı iş üzerinde uzmanlaşmaya çalışmıyorlar mı sinir oluyorum.

İnsan sevmediği bir iş üzerine niye uzmanlaşmaya çalışır ki dime akıl var mantık var.

Maalesef o gruba giren milyonlarca insandan bir tanesi de benim.

Her gün nefret ederek gittiğim ve çalıştığım ortamda huzursuzluğun bol olduğu bir işe sahibim çok şükür.

Mesleğimin adını söylememe gerek var mı bilmiyorum J

Bir de üstüne de Mali Müşavir olacağım diye çabalamıyor muyum kendi kendimin ağzını burnunu dağıtmak istiyorum.

Neyse oldu bir kere. İyi niyetlerinizi, dualarınızı, pozitif enerjilerinizi bana doğru gönderinde kazanayım şu sınavı . Kazanayım da ismimin önüne Mali Müşavir unvanı eklenince başım göğe ersin.


5 yorum:

Manusal dedi ki...

Az çalış AKP'den birlerini bul!

. dedi ki...

Hayırlısı ne ise o olsun...

Pınar dedi ki...

Hayırlısı olsun.En azından bir mesleğin var:)
Benim mesleğim olsaydı hiç şikayetlenmeden en yükseğini olurdum:))
Başarılar..

SeV@L dedi ki...

En güzeli senin yaptığın en azından bir yerlere gelme çabasındasın. Ve başarıyorsun daha iyisini başaracaksın. Sen hep en iyi olandın zaten. Öyle de olmaya devam et ara verme.

EmeL dedi ki...

Manu, Hayatta o kadar şanslı bir birey olamadım ne yazık ki.

Ebruli, Teşekkür ederim hayır getirecekse olsun zaten :)

Pınar, Doğru söylüyorsun ama insanoğlu işte:) Teşekkür ederim inşallah bende olurum :)

Seval, sağol canım iyice şımardım sayende :)