2 Aralık 2010 Perşembe

Kınama ..



Pek sevgili canım, ciğerim, kankama kaç saattir hastayım, her yerim ağrıyor bana ilgi göster, sevgi cümleleri kur, ruhu iyileşmeyen hastanın bünyesi iyileşmezmiş diyor muyum, diyorum. Hatunda ilgiyi bırak tepki bile yok. Zaten ben ağlarken teselli vermek yerine elindeki simiti uzatıp "simit ye geçer" diyen birinden ne bekliyorsam :)

Bir de şuursuz kardeşimi yaklaşık bir senedir metin 2 denen salak oyuna esir vermiş durumdayız ailecek. Acıklı bir durum ama bir müddet sonra alışıyor insan. Şöyle bir bakayım nasıl birşeymiş dedim ki ne göreyim, dövdüğü adamın üstünde adım yazıyor . Niye benim adım yazıyor diye sorduğumda "o ismi ben koydum sana olan hırsımı ancak böyle alabiliyorum" dedi :)

Şimdi ne derler kankanın şuursuzu, hastalığın sümüklüsü fenadır.

İkincisi için ise kurt kocayınca itlerin maskarası olurmuş derler . Evet tam olarak bunu demişler hatta.

1 yorum:

SeV@L dedi ki...

Bak bi kere simit mevzunu karıştırrma tatilin günü sabahın körr vakti sayılabilecek bi vakitte zırlayarak yanıma gelirsen şaşarım ne yapacağımı

ayrıca karnım açtı tamam mı ben kahvaltı etmemiştim

sonrada senin üzülme diye martıları bile kovdum vapurun etrafından ondan bahseden yok ama

ey hafız eeeeeyyyy

bence senin hastalığın psikolojik başka şeylere yönlendir kafanı kırlarda uç falan ne biliyim yap bişiyler ehehe :)

ayrıca kardeşini de kutluyorum süpper yöntemmiş çok güldüm :D

naaaptınsa artık çocuğa..

(yorumdaki türkçemin ergen türkçesi oluşunun kusuruna bakılmasın lüfen zira bu klavye çok boktan. ne biçim götüm gibi . bok töbe töbe)