10 Kasım 2010 Çarşamba

Ses deneme bir iki ..

   

Çok uzun zaman oldu içimdeki cümleleri bir kağıda aktarmayalı. Not : Eskiden yazardım, evet.

Hatta yazma istediğim coştukça ellerimi uzatıp Cüneyt Arkın'ın filmerinden birinin o muhteşem repliğini geçiriyordum aklımdan, "bu ellerle mi, bu ellerle mi" şeklinde.

Aslında güzeldir ellerim, bir adamın sevgi dolu elleriyle sarmalanınca daha bir gıpta ile bakıyordum onlara. Ve onlar o kadar alışık ki bir adamın sıcaklığına, sahipliğine en çok onların yanlızlığına üzülüyorum.

ühühühhü evet aşk acısı çekiyorum.

Beceriksiz olduğum 'tek' konudur sanırım aşk. Aslında şaka yaptım daha bir sürü var ama en birincisi aşk malesef.

Kısaca Cengiz Kurtoğlu'nun, Ümit Besen'in en önemlisi İsmail YK'nın derdime çare olamadığı muhteşem bir ruh hali içerisindeyim.

Keşke sevgili sonrası hayata alıştırma kursları olsa en hızlandırılmışından. Keşke yüreğim bu kadar acımasa, keşke dün gece ne yediğini bile hatırlamayan balık hafızam bu adamla ilgili anıları her saniyesine kadar hatırlamasa, keşke Emre Aydın şarkı yazmasa, keşke hayat bayram olsa falan filan.

Bir aşkı en derinlere gömmek üstüne de bir fidan dikip mutlulukta alakalı yeni tomurcukların açtığını görmek için ne kadar zaman gereklidir bilen var mı ?

Not: Resmin konuyla alakası yoktur.

Bir de kanka ben geldim lan :)

15 yorum:

. dedi ki...

kankandan önce ben hoşgeldin diyeyim sana :))
Kankan da diyecektir mutlaka kelime doğrulama uyuz bişey:)

SeV@L dedi ki...

Hoşgeldin Kankacığım :)

Sen daha önceden buralarda olmalıydın aslında geç bile kaldın. :))

Yeni bir işe girişme derdinde olan bendenize de bir fikir verdin. Kurs açıcam ben sevgili sonrası hayata alıştırma kursu :D

Nasılsa bir güzin abla kadar iyiyim teselli konusunda :P


Not: ilk iş kelime doğrulamayı kaldır blogcular olarak hiç hazzetmiyoruz kendisinden.

EmeL dedi ki...

Ebruli, çok teşekkür ederim hoşbuldum. İlk yorumun senin tarafından bırakılması hiç unutulmayacak bilgine :)

Hoş buldum canım kankam, aslında çok düşündüm girsem mi bu alemlere diye ama içimden bir ses seni burada da rahat bırakmamam konusunda dürttü beni :)

Bir de blog aleminde yeni olduğum için kuralları tam olarak bilemiyorum tabi, hemen kaldırıyorum doğrulama şeysini :)

SeV@L dedi ki...

:) Bir de saat ayarını yap bakim tam olsun.

EmeL dedi ki...

Peki apla :)

Manusal dedi ki...

Bu aşk falan yetenek işi miymiş?
Seval bu normal hayata adapte kursuna meteryal olarak başvurmak istiyorum amaç kadın nesline hizmet.Diğer bir hususta bir blog sahibine ancak bu kadar yakışır.
Neyse tatilmin ilk gününü seninle burda kırıştırarak geçiremeyeceğim.

EmeL dedi ki...

Ben de Manu kişisi beni burada da bulur cümleleriyle şereflendirir mi acaba diyordum ki kalbimin temizliğine bir kez daha şahit oldum.

"Bir blog sahibine ancak bu kadar yakışır" cümlesi hangi amaçla söylendi tam çözemedim açıkcası.

Bir de hiç tanımadığın birine yakışacak şeyler hakkında fikir sahibi olman ayrıca ilginç.

Hangi yönden yakışmış buna dair cümleler kur da bileyim .

Manusal dedi ki...

Her söylemimden sonra bir nokta koyup üstüne bir nokta daha koyup açıklama yapmamı mı bekliyorsun?
Fikir sahibi olma konusu doğuştan gelen bir yeti.İlk görüşte,dokunuşta,koklayışta,bakışta vs. fikir sahibi olabiliyorum ha bazen insanlar buna ön yargı diyorlar nedendir bilmem bu sınıflandırma, yargı sınıflandırma konusunda cansuya bir danış elinden tutucaktır.Zaten önemli olan hangi yönden yakıştırdığım değil, hangi yönden yakıştığıdır.
Diğer bir hususta "Manu kişisi" söylemine zaaflarım oluştuğunu da dile getirmem gerekiyor.

SeV@L dedi ki...

Deneme bir iki dedin kaldın be gülüm :)

EmeL dedi ki...

Manu,

İki nokta daha koyup açıklama yapmanı istiyorum evet, isteklerimi yapmaya meyilli gördüm seni ondan olabilir..

Nasıl bir bakış açın var ve insanlar sana nasıl tahammül ediyor ben çözebilmiş değilim henüz açıkcası bu konuda da Cansu'nun yardımı olur mu ki ?

Bir de söz konusu ben olunca zaaflarına hakim olabilen birini tanımıyorum sendeki durum endişe edilesi değil merak etme :)

EmeL dedi ki...

Canım kankam,

Geliyorum merak etme :)

. dedi ki...

Tamam denem başarılı,icraata geçsek artık diyorum :))

Ayrıca Emel bizi sinemaya götür :))

. dedi ki...

O ki lilk yorum benden ilk mim de benden olsun dedim :))
Mimledim seni gel al.

EmeL dedi ki...

Ebruli, farkındayım uzun oldu sessizliğim kopacak fırtınaların sessizliği diyelim dönüşüm muhteşem olacak :)

Bir de şu blog aleminde ilkleri hep sen yaşatıyorsun bana. Teşekkür ederim.

Sinema sözüm olsun yalnız Seval'i falan istemem baş başa gidelim :)

Mimlenmişim geliyorum :)

Manusal dedi ki...

Ben, sen her boş baktığında iki nokta koyarım merak etme.Lakin açıklamalarım bağımlılık yapıcı seviyede seyreyleyebilir.(şimdi burada bir iki nokta kullanıp açıklama yapmadan önce o ekrana boş boş bir kaç saniye bakmanı hayal etmek için kullanmıyorum)
Cansunun yardımı olur mu?
-Bilmem olur mu sence?
Zaaflarımdan endişe ettiğimi kim söylemiş ki sana onlar olmasa ben ne yaparım?
Hem belkide bu yüzden bu blog'u yazmışsındır...